lördag 30 maj 2015

En liten gåva till mor

Denna fina nyckelring har jag smyckat mina nycklar med i 10 år. En gåva från en nära och kär vän. Lika fin nu som då. 


Ett fint kuddfodral från Mio för endast 99 kr. Jag gillar speciellt färgerna turkost och orange. Skulle vara fina i vår loungegrupp på terrassen.


En fin sminkspegel i koppar från Bloomingville. Som ett smycke i badrummet.



Ett av mina favoritmärken när det kommer till sängkläder är Beach House. Mjukaste bomull som känns som en favorit T-shirt. Beach House gör även nattlinnen/morgonrockar. Detta fina nattlinne Frill skulle gärna få ligga i ett fint paket till mig imorgon.



Fin och klassisk morgonrock från Gant i mjukaste velourfrotté.




Ett litet armband fyllt av kärlek från Sophie by Sophie.




Boken om Chanel av Fransoic Baudot.



Denna fantastiska ansiktsmask från Sensai Kanebo, är en av mina favoriter. Försöker använda den en gång i veckan för att få min hy mjuk och smidig.



En fin skärbräda i massiv ek finns att köpa här.




Den klassiska krukan i mässing från Skultuna har jag länge spanat på.




Åsa Lindströms muggar tillverkade för hand. Finns både mönstrade och enfärgade. Fina att dricka ur men även att plantera en liten blomma i.




Den fina och även mycket praktiska vasen Focus från Design House Stockholm finns nu med lock i mässing alternativt koppar. Finns just nu till kampanjpris hos Hemtex.

Imorgon är det mors dag här i Sverige, och för den som ännu inte hittat en present till mor kommer här några tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar