måndag 7 december 2015

Julklappstips I




Fina sprattelfigurer från Strups är en kul julklapp till de små och en fin detalj i barnrummet. Finns att köpa här.



De bästa penslarna kommer från Linda Mehrens, denna puderborste heter F2 och skulle gärna få ligga under granen till mig i år.



Svenska modemärket Hope och parfymhuset Agonist lanserar nytt doftsamarbete med både tre doftljus och en unisexdoft. Trä och läder, kryddor och blommor från hela världen är tolkat utifrån en ren och skandinavisk palett.
Har du en vän eller familjemedlem som gillar doftljus tycker jag att du ska köpa detta doftljus här.


I Tom Dixon Brew Collection ingår denna fina kaffebryggare. Kanske en passande julklapp till den stilmedvetna pojkvännen?



Bokstöd Elefant i konstläder från Omm Design. Detta fina bokstöd har vi i vår äldste sons rum, perfekt att hålla böckerna på plats i hyllan.



Matchande mjuk morgonrock till stor och liten i 100% pima cotton från Livly.


Söt liten vas Tokyo, design av Carina Seth Andersson.




Boken The Kinfolk home - interiors for slow living, står på min önskelista denna jul.




Jag har sen tidigare en pläd i cashmere från Davida, och skulle gärna komplettera med dessa mjukaste byxor i 100% cashmere från Davida.


Sportlurar från Happy Plugs.


Ljusstake Kulan i mässing från Svenskt Tenn. En klassiker som gärna skulle få pryda mitt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar